Ögongodis







Idag har det varit en komma igång med massa nya projekt-dag. Lite segt med inspirationen så då hämtade jag en kopp kasst kaffe (vi har så trist kaffe på jobbet) och började surfa runt och hittade massa ögongodis. Fina kompositioner i monokroma toner som jag aldrig ledsnar på och som får mig att må bra. Hemma försöker jag få till några ställen som ögat kan vila på och som gör mig glad. Det kan vara något så enkelt som ett rangligt fikon mot en vacker väggfärg. Eller en grupp med några favorit prylar, helst i lite olika höjder och former. Där emellan får det gärna vara tomrum. Skapa grupper och tomrum, prova dig fram och se vad du gillar. Här har jag samlat några inspirationsbilder från stilsäkra stylister.

Bildinspiration | bild 1-2 fotograf Anders Bergstedt | bild 3-4 fotograf Kristofer Johnsson | bild 5 | bild 6


1 kommentar: